Rabu, 31 Disember 2008

HIJRAH

salam.....
Alfatihah....
untuk ibu tiriku yg telah berhijrah kealam barzakh pada 28dis2008 yg lepas.
seperti coretan saya sebelum ini yg menceritakan tentang kisah seorang yg bergelar ibu tiri....
pada masa ini saya masih dalam kesedihan... seolah2 tidak percaya yg ibu saya telah pergi buat selama-lamanya....
saya sedih sebab saya takpuas menjaganya semenjak dia mengalami pendarahan dalam otak sejak 9hbdis yg lepas.
lebih 2 minggu dihospital dan 13hari dirumah...
rasanya tak terbalas jasanya yg telah menjadi ibutiri saya sejak 38tahun lepas.
maaf.... saya tak dapat menulis lebih lanjut lagi...
hanya....

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2009
SELAMAT MENYAMBUT BULAN MUHARAM.....

SEMOGA KITA MENDAPAT PETUNJUK DARI ALLAH
SEMOGA KITA MENJADI HAMBANYA YG PALING REDHA DALAM KETENTUANNYA
SEMOGA AGAMA ISLAM TETAP TERPELIHARA DISELURUH DUNIA DANDINEGARA KITA
SEMOGA BANGSA MELAYU TETAP TERPELIHARA DALAM ISLAMNYA
SEMOGA BANGSA MELAYU TETAP UTUH PERSAUDARAANNYA

JANGANLAH BERBALAH UNTUK APA TUJUAN SEKALIPUN
CUBIT PEHA KIRI,PEHA KANAN TERASA....